Služby

  • Daňová evidence
  • Vedení účetnictví
  • Mzdové účetnictví a personální agenda

 

Daňová evidence

Vedení daňové evidence (dle dřívější terminologie jednoduchého účetnictví) využijí zejména klienti podnikající jako OSVČ (osoby samostatně výdělečně činné). Těmto klientům zabezpečuji komplexní služby vedení a zpracování daňové evidence dle platných právních předpisů s důrazem na jejich ekonomické zájmy.

Vedení daňové evidence zahrnuje:

  • vedení a zpracování deníku příjmů a výdajů
  • vedení majetku a jeho nákladových odpisů
  • vedení a zpracování knihy pohledávek a knihy závazků
  • vedení záznamní povinnosti u plátců DPH
  • zpracování přiznání k DPH (měsíční, kvartální)
  • zpracování a vyhotovení přiznání k dani z příjmů fyzických osob, včetně příloh
  • zpracování pravidelných účetních přehledů
  • zpracování přiznání k dalším daním dle individuální potřeby klienta

 

Vedení účetnictví

Vedení a zpracování účetnictví (dle dřívější terminologie podvojného účetnictví) provádím s maximálním důrazem na zájmy klienta a v souladu se zákonem o účetnictví, všemi účetními standardy a dalšími navazujícími předpisy. Pravidelně sleduji změny všech příslušných právních předpisů, tak abych mohla mým klientům nabídnout služby vedení účetnictví na té nejvyšší možné profesionální úrovni.

Vedení účetnictví zahrnuje:

  • vedení a zpracování závazků a pohledávek klienta, zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
  • vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku, vedení evidence skladu a skladového hospodářství
  • příprava a zasílání platebních příkazů
  • vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
  • zpracování přiznání k DPH dle období
  • sestavení účetní uzávěrky
  • zpracování a vyhotovení přiznání k dani z příjmů právnických osob, včetně příloh
  • zpracování přiznání k dalším daním dle individuální potřeby klienta

 

Mzdové účetnictví a personální agenda

Správné zpracování a vedení mezd je základem pro úspěšný chod podniku. Neváhejte proto využít mých služeb. Všechny služby zajišťuji s odborností a při dodržení všech zákonných podmínek.

Mzdové účetnictví a personální agenda zahrnují:

  • zpracování a výpočet měsíční mzdy, včetně srážek, exekucí, náhrad, dovolené
  • správu a evidenci mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění
  • přípravu výplatní pásky a mzdové výplatní listiny včetně vyhotovení příkazů k úhradě plateb na účty zaměstnanců
  • vypracování pracovních smluv, dohod o provedení práce nebo o pracovní činnosti
  • přihlášení pracovníků ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění
  • odvody sociálního a zdravotního pojištění včetně zasílání měsíčních mzdových přehledů
  • komunikace a zastupování klientů na příslušných úřadech
  • výpočet srážek daní a odvodů, přehledy a přiznání pro příslušný finanční úřad
  • přihlášení a výpočet částek zákonného pojištění zaměstnavatele
  • zpracování přehledů pro úřad práce

Komentáře nejsou povoleny.