Služby
- Daňová evidence
- Vedení účetnictví
- Mzdové účetnictví a personální agenda
Daňová evidence
Vedení daňové evidence (dle dřívější terminologie jednoduchého účetnictví) využijí zejména klienti podnikající jako OSVČ (osoby samostatně výdělečně činné). Těmto klientům zabezpečuji komplexní služby vedení a zpracování daňové evidence dle platných právních předpisů s důrazem na jejich ekonomické zájmy.
Vedení daňové evidence zahrnuje:
- vedení a zpracování deníku příjmů a výdajů
- vedení majetku a jeho nákladových odpisů
- vedení a zpracování knihy pohledávek a knihy závazků
- vedení záznamní povinnosti u plátců DPH
- zpracování přiznání k DPH (měsíční, kvartální)
- zpracování a vyhotovení přiznání k dani z příjmů fyzických osob, včetně příloh
- zpracování pravidelných účetních přehledů
- zpracování přiznání k dalším daním dle individuální potřeby klienta
Vedení účetnictví
Vedení a zpracování účetnictví (dle dřívější terminologie podvojného účetnictví) provádím s maximálním důrazem na zájmy klienta a v souladu se zákonem o účetnictví, všemi účetními standardy a dalšími navazujícími předpisy. Pravidelně sleduji změny všech příslušných právních předpisů, tak abych mohla mým klientům nabídnout služby vedení účetnictví na té nejvyšší možné profesionální úrovni.
Vedení účetnictví zahrnuje:
- vedení a zpracování závazků a pohledávek klienta, zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
- vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku, vedení evidence skladu a skladového hospodářství
- příprava a zasílání platebních příkazů
- vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- zpracování přiznání k DPH dle období
- sestavení účetní uzávěrky
- zpracování a vyhotovení přiznání k dani z příjmů právnických osob, včetně příloh
- zpracování přiznání k dalším daním dle individuální potřeby klienta
Mzdové účetnictví a personální agenda
Správné zpracování a vedení mezd je základem pro úspěšný chod podniku. Neváhejte proto využít mých služeb. Všechny služby zajišťuji s odborností a při dodržení všech zákonných podmínek.
Mzdové účetnictví a personální agenda zahrnují:
- zpracování a výpočet měsíční mzdy, včetně srážek, exekucí, náhrad, dovolené
- správu a evidenci mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění
- přípravu výplatní pásky a mzdové výplatní listiny včetně vyhotovení příkazů k úhradě plateb na účty zaměstnanců
- vypracování pracovních smluv, dohod o provedení práce nebo o pracovní činnosti
- přihlášení pracovníků ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění
- odvody sociálního a zdravotního pojištění včetně zasílání měsíčních mzdových přehledů
- komunikace a zastupování klientů na příslušných úřadech
- výpočet srážek daní a odvodů, přehledy a přiznání pro příslušný finanční úřad
- přihlášení a výpočet částek zákonného pojištění zaměstnavatele
- zpracování přehledů pro úřad práce